- Com és la boca per dins?
- Totes les dents de la meva boca són iguals?
- Totes les dents de la meva boca són iguals?
- Quantes en tinc?
Per fer l'activitat, vam seguir les instruccions següents:
Per acabar, els i les portaveus han comentat les aportacions de l’equip i hem anat anotant els coneixements previs de l’alumnat. A continuació podeu veure tot el procés.
Per fer l'activitat, vam seguir les instruccions següents:
a. L’alumne 1
haurà d’agafar el «foli giratori» i començar a escriure la seva aportació.
b. Els altres
alumnes (alumnes 2, 3 i 4) haureu d’estar pendents del que l’alumne 1 escriu i
de corregir-lo, si és necessari. Tot l’equip és responsable del que s’ha escrit
en el «foli giratori», no només de la seva part, ja que el que s’avaluarà és el
resultat final.
c. L’alumne 1
haurà de passar el «foli giratori» al company del costat seguint la direcció de
les agulles del rellotge i, llavors, l’alumne 2 haurà de continuar el text amb
la seva aportació.
d. I així
successivament fins que tots els membres de l’equip hi hagin participat i fins
que l’activitat plantejada s’hagi acabat.Per acabar, els i les portaveus han comentat les aportacions de l’equip i hem anat anotant els coneixements previs de l’alumnat. A continuació podeu veure tot el procés.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada